Uppskattas.
Publicerat den

Jag och magen i v. 37.
 
Tack vare era fina kommentarer och er respons så kom känslan tillbaka med att vilja skriva igen. Dock känner jag fortfarande inte riktigt av den respons som jag var ute efter, egentligen. Kommentarer som jag älskar att läsa och att få svara på. Att förhoppningsvis hitta någon ny fin blogg att följa, då jag inte följer så många egentligen. Eller helt enkelt nya personer att få lära känna. Ni blir bara fler och fler på bara ett par dagar, men det märks bara på statistiken och tyvärr inte på kommentarerna.
 
Bloggen betyder så mycket för mig, och jag älskar att kunna blicka tillbaka och se vår älskade dotter, att se hur hon har vuxit på bara ett par månader. Kunna relatera till olika inlägg och jämföra. Ha det sparat, och sedan göra mina böcker som jag gör till Ella och som jag kommer att göra för lillebror också. Har från Ellas första och andra år, och sitter och knåpar med hennes tredje. Detta har hjälpt mig så mycket med att komma ihåg alla hennes utflykter, nya upptåg och roliga saker som vi har hittat på tillsammans. Allt hon har lärt sig och allt hon verkligen kan. Foton att blicka tillbaka till. Jag älskar att vi tog vårt förnuft till fånga och köpte en systemkamera, för allting blir så mycket levande och roligare att titta på. Den har vi verkligen haft användning för och kommer att ha i framtiden också.
Jag släpar med den vart vi än ska, och det ger så mycket när man sedan kommer hem och kan ladda upp alla dessa fina foton, och kunna lägga in ett par stycken i bloggen. Det är det jag hoppas att ni uppskattar. Att få följa med på vår resa och att ni förhoppningsvis fortsätter med det efter att lillebror har fötts.
Att ni även kan få tips på olika saker att göra, åka till, handla eller vad det nu är. Älskar att dela med mig och jag hoppas ni också fortsätter med det (och ni som inte gör det, GÖR det bara, hihi, tar inte lång tid och ni vet att det uppskattas så innerligt)
 
 



Anonym

Kollar in varje dag.. Men är sjukt lat för att skriva något från telefonen.. Sorry:).. Fin du är förresten<3

Svar: Då tycker jag att du skall bli ett snäpp "piggare" ;) <3
Martina Lönneström



URL:


Sarah

Jag är värdelös på att kommentera, men läser oftast från mobilen! Lovar bättring :) Min blogg är låst men jag skrev inloggning & lösenord i epost-fältet så får du se vem som "tjuvläser" ;)

Du inspirerar mkt med alla fina bilder och jag väntar med nr 2 (fast i augusti) så det är extra kul att läsa här :)

Svar: Åh, vad fin du är, tack så hemskt mycket. Oh, måste gå in och titta där.

KRAM!
Martina Lönneström



URL: http://lovefroms.blogg.se


Malin

Snyyyyyyggggooooo!! :)

Svar: Taack!! :) <3
Martina Lönneström



URL:


Therese

Hej!
Jag läser också din blogg var dag. Jag skriver själv blogg sen en tid tillbaka. Har precis samma problem som dig, ser bara på statistiken att det finns en del som läser men väldigt få som kommenterar. Så nu ska jag själv bli bättre på det genom att skriva till dig och kanske få en ny läsare till min blogg!

Svar: Hej Therese, Ja det är det som är så trist att man bara ser det så, men du har faktiskt kommenterat en hel del och det är jag jätte glad och tacksam för :)
Martina Lönneström



URL: http://mammathesan.blogspot.com


Linnea

Hittade din blogg för nån dag sedan och såg då att vi har bf samma dag den 6 juni :)
Jag väntar mitt första barn och det är en liten prins som jag väntar!
Så kommer självklart följa din blogg och även fast jag är riktigt dålig på att kommentera så ska jag försöka göra det ändå :)
Kram kram

Svar: Åh, så himla kul! Ja, jag tycker absolut att du skall göra dt, om du känner för det och om det är någonting du gillar och tipsa så gör det.. Älskar responsen. Så roligt också att vi har bf samma datum ;) KRAM
Martina Lönneström



URL: http://altenborgs.blogg.se


sandra

Jag gillar verkligen din blogg=) Man blir lite beroende nästan;) att kolla in lite då o då. försöker att kommentera ofta så du vet att man läser dina inlägg.

Svar: Åh Sandra, du är för go. Jag gillart! :)
Martina Lönneström



URL:


Pamela

Hej! Jag är lite nyfiken på hur det började för dig när du flyttade ner till Skåne! Var du nervös? Hur gjorde du med jobb och grejer? Vore kul om du skrev om dina första månader här nere :-) kram på dig!!

Svar: Åh, absolut! Jag ska verkligen skriva ett inlägg om det, var en som undrade om hur vi träffades, jag och Martin, så det kan jag skriva ihop som i samma! :) Tack och kram!
Martina Lönneström



URL: http://www.stjarnanp.blogg.se


Jessica

Nu är du stor gumman och super fin som vanligt <3

Svar: Haha, ja, nu jäklar börjar man bli lite rund :) <3
Martina Lönneström



URL: http://iiicaa.blogg.se


Matilda

Hej! Hittade din blogg för någon vecka sen och har kikat in lite då och då. Tycker det är jättemysigt att läsa om era äventyr, men gillar särskilt att du även tar upp vardagssaker. Har också varit dålig på att kommentera, men ska försöka bättra mig! :)

Svar: Åh, vad roligt. Ja det är det jag känner att jag älskar att dela med mig om både familjeliv och vardagsbetraktelser som alla kan relatera till. Ja, jag tycker absolut att du ska lämna spår, jag gillart :)
Martina Lönneström



URL:


Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Men så fin du är med magen! Jag hittade just hit och kikat in lite då o då, kommer känna mig för lite men kommer säkert börja följa er snart =)

Svar: Vad kul att höra. Känn du dig för ;)
Martina Lönneström



URL: http://www.emmgus.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?