Vimplar och vagnhänge.
Publicerat den

 
Lite vimplar är beställda och kom hit igår, precis som blivande storasyster har på sitt rum så får lillebror ha dem hängandes på sin säng så länge. Piffade upp en hel del, men jag kommer säkert ha dem ovanför sängen när vi flyttar in den till oss. Funderar även på en hylla ovan och sätta ett par foton på sedan.
Sängen är ren bäddad och nu är det fortfarande bara sängmobilen som skall finnas.
 
 
Har även köpt ett vagnhänge från BRIO, och jag är super nöjd. Passar så fint in då vagnen är helt svart så piffar den upp lite extra. Dem har ett lätt pling ljud i sig också när man rör dem, så det blir nog populärt. Ella och mannen gav även tummen upp, så då var det klart, hihi.
 
Så, vet ni vad, vi är nog så gott som klara med allt det praktiska, så nu väntar bara en liten att komma ut också så är vi kompletta.
Jag kände lite skillnad i magen idag, som jag inte känt innan, och det började med lite molande värk, likt mensvärk som blev lite kraftigare och kraftigare och även en känsla i ryggen, och det var precis så det började med Ella. Dock lade det sig och nu på kvällen har jag inte känt någonting, förutom ett par sammandragningar, men inte mycket med det heller. Vi väntar, det är ju faktiskt det enda vi kan göra nu, och njuta.
 



Therese med clara och alice

Spännande att han snart är här :-)



URL:


Mela - Gravid tvåbarnsmamma!

åh vad spännande :)

Svar: Jaa, åh det är super spännande. Fått höra lite att magen ser ut att ha sjunkit lite grann, så vi får väl se när han bestämmer sig ;)
Martina Lönneström



URL: http://melano.blogg.se


Jessica

Snart snart :) Den 30 Maj tror jag han kommer :) känns som ett bra datum :p

Svar: Åh, tror du? Ja, det lät faktiskt som ett bra datum, vi tippar någonstans där ;)
Martina Lönneström



URL: http://iiicaa.blogg.se


elin

Tror han kommer den 25 maj

Svar: Hihi, spännande!
Martina Lönneström



URL:


Caroline

Hej! Jag hittade precis hit. Vilka fina kläder du använder under graviditeten! Vart hittar du allt? :) Med vänlig hälsning Caroline

Svar: Tack snälla, vad go du är. Ja du, jag har egentligen inte köpt ett enda plagg, ja förutom leggins och ett par byxor, som varit mammaplagg. Har inte köpt så mycket plagg den senaste tiden utan har tagit det jag haft hemma, har fungerat tills nu när man märker att kläderna slutar på halva magen, haha. Längtar tills man kan ta en riktig shoppingrunda och handla på sig lite nytt till sommaren :)
Martina Lönneström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?