Familjefotografering.
Publicerat den

Åh! Jag har, som jag sagt innan, bokat in en familjefotografering tills oss, så äntligen kommer vi kunna få foton på oss alla fyra. Så himla svårt att få till det annars tycker jag. Jag har ingen vän som är sådär jätte intresserad av foto på samma sätt som jag är, som skulle kunna hjälpa mig, och det har i så fall fått bli stativ, men det är inte det enklaste det heller. Så nu äntligen skall vi gå iväg och bli fotade.
 
Nu är frågan bara om vi skall vara ute eller inne. Hade det varit vår/sommar eller tidig höst så skulle jag, utan att tveka, haft en fotografering utomhus då jag älskar den miljön mycket mer än inomhus. Allt blir mycket mer levande. Nu är det i slutet av November och det kan till och med ha kommit lite snö och det är riktigt kallt emellanåt redan nu.
 
Jag hade därför behövt er hjälp. Vad hade ni gjort?
 
 
Jag älskar verkligen allt som har med foto att göra, och det har blivit desto mer nu när man har fått barn och kunna föreviga mysiga stunder, ha som minnen och kunna blicka tillbaka till. Att kunna visa sina barn när dem blir större är desto bättre, och ordna små fina album till dem.



Emelie

Hej
Vi var iväg hela familjen i början av oktober och blev fotograferade. Har en kollega som jobbar lite extra som fotograf. Vi valde utomhus. Hade tur med vädret och det hade även fallit lite löv som Liam kunde leka med. Utomhus bilder blir oftast super, om det inte regnar...
Men det är svårt, förstår dig. Velade oxå länge innan vi bestämde oss

Kul med bilder på HELA familjen. Lycka till

Kram // Emelie



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?