Söndag.
Publicerat den

Det var inte mycket till hjälp eller tips jag fick gällande fotografering inne eller ute, hihi, men jag tror att vi har bestämt oss för att göra den inomhus ändå. Lite svårt när tiden bara gick och sätta i veckan och blir därför sent på eftermiddagen. Solen går väl ned ungefär vid halv fyra, så utebilder blir nog inte så speciellt bra ändå.
 
God förmiddag.
Ella är hos hennes kompis nu på förmiddagen och gissa en som var lyckligas i hela världen när hon skulle gå dit. Jag hade tänkt att vi skulle åka in till Malmö en sväng när vi hämtar henne och strosa runt lite i promenadstråken, leka lite på lekplatsen och kanske ta en liten fika. Solen skiner på oss idag så det är lika bra att passa på och njuta av det på bästa sätt.
 
I fredags var jag och ett par mammor ute och åt middag och det var första gången som jag gjorde någonting för mig själv sedan Leo kom till världen. Himla mysig kväll där munnarna gick i ett och skratten likaså. En kväll som timmarna bara flög iväg och det är precis i min smak. Hemma hade det gått jätte bra, Martin skötte sig exemplariskt. hihi.
 
Om vi ska prata packning till huset så började vi faktiskt på riktigt igår förmiddag, så nu har vi fyra stängda kartonger. Vi flyttar om mindre än två veckor och det är nu man börjar känna nedräkningen, på Riktigt. Himmel vad spännande det är nu.. kan inte längta mer.
 
Nej, nu tänkte jag försöka klä på Leo och hoppas på att han inte kräker ned hela sig, Igen! Ja, han har en tendens till att göra det..
 
Ha en fin dag kära ni.
 
 Älskar dessa bilder från i början på sommaren.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?