Slänger in handduken.
Publicerat den


Nu sover vår lille kille för natten och jag hade tänkt att ta mig en kopp te och slappna av lite i soffan innan jag också slänger in handduken för ikväll.
Nätterna är väl lite sisådär för tillfället så det gäller att passa på att ta igen ett par timmar när man kan.
 
Hur ser era nätter ut? Får ni sova hela nätter eller är det lite hipp som happ?
 



minelleovi.blogg.se

Vad söt lillkillen är:) hoppas nätterna blir bättre snart<3 snart är det väl dags för välling som kanske mättar lite mer? Kram



URL: http://minelleovi.blogg.se/


Jela - Nybliven tvåbarnsmamma

Nätterna här hemma går lite i perioder, men i snitt så vaknar min son 3ggr per natt. Han somnar förvisso om men man blir himla seg av att vakna, somna om, vakna somna om :-)

Svar: Ja, det blir ju väldigt segt. Man är helt slut när man väl ska gå upp sista sången. Lämna på dagis och allt vad det hör till att vara två barns förälder :) Leo är väldigt orolig fortfarande och sover inte sådär jätte bra än :/
Martina Lönneström



URL: http://jeliz.blogg.se


Isabell - mamma till Embla och Idun

Våra nätter är väldigt olika, för en vecka sen så vaknade Idun varannan timma och kunde då ligga och böka en bra stund. Nu så brukar hon vakna runt 03 och sen nästa gång ca 06. Sista amningen för natten är senast 23.

Svar: Ja, här är det också väldigt olika.. Men han verkar inte gilla att sova på nätterna :) Väldigt oroligt.. men det är väl en utvecklig som är på gång kanske?
Martina Lönneström



URL: http://annaisabells.blogg.se


camilla

Så söt :) härhemma sover Ella oftast bra på nätterna, mat 3 ggr. Men inatt vsr hon jättepigg och bara låg och skratta och sökte kontakt ;) men jag är så beroende av min sömn så jag är glad för att nätterna är bra. Däremit tar hon bara powernapps på ca 20 min på dagarna så då får jag inte så mycket gjort....ha en bra daf och hoppas du får vila en stund på dagen!

Svar: vad skönt det låter om nätterna i alla fall :) Här är det föoarande rätt så oroligt tyvärr :/ Han sover inte sådär jätte mycket på dagarna heller men det är väl kanske någon utvecklingsfas som Verkligen drar ut på tiden :)
Martina Lönneström



URL:


Jessica

Här är nätterna oxå lite sådär. Vissa nätter vaknar han ofta och tar längre tid på sig att somna om, medans nån natt har han vaknat och ätit, fått ny blöja sen somnat om direkt :p dom gillar vi dom nätterna haha :)



URL: http://iiicaa.blogg.se


Elin

Jag får fortfarande inte sova en hel natt, och malva är 14 mån. Men men hoppas det vänder snart

Svar: Usch, stackare! Men då vet jag att det inte bara är vi som är uppe om nätterna ;)
Martina Lönneström



URL:


Ewa

Lille Leo börjar bli väldigt lik storasyster! Söta de är. Ha det, vi ses kanske i Häljarp ngn gång!

Svar: Ja, han börjar bli väldigt lik! :)
Martina Lönneström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?