Barfota utan strumpor och skor.
Publicerat den

Bild tagen i fredags när vi var hemma hos våra vänner. Kanske var det en utav dem sista dagarna för ungarna att springa barfota tro? Hoppas inte det.
Idag har jag och Leo haft en liten mammaträff på närliggande café och det var verkligen trevligt. Skönt att kunna snacka av sig lite om vakna nätter, matning och allt annat som hör till. Satte oss ute och solen sken nästintill hela dagen, underbart. Leo sov väldigt gott där ute i vagnen och han brukar ha sin lite längre sovtid när vi går och lämnar Ella på dagis och vi skulle ses efter det så det passade perfekt.
 
Det är mammor som jag träffade på föräldraträffen som jag var på i förra veckan, och visst, det är förstagångsförälder allihopa, och jag hade självklart velat ha någon där att bolla samma tankar och funderingar med gällande lämning, hämtning, tiden däremellan och hur man pusslar ihop allting, men detta var minst lika trevligt. Så nästa vecka blir det träff igen. Har tänkt att kanske gå på något babyrytmik, är det någon utav er som har varit på det, för jag är lite osäker på exakt vad det är?
 
Annars så har dagen, som alla andra, sprungit iväg och på tal om sprungit så åkte hela familjen till sandskogen och både jag och Martin sprang medan den andra gick med barnen. Helt perfekt lösning och allt går, bara man vill och orkar.
Detta har vi kört med ett par gånger och det är så himla skönt att äntligen få komma igång lite igen, men lite mer om träning i ett annat inlägg tänkte jag.
 
Just det, en hel del är sålt i bloppisen, men det finns fortfarande en del kvar, så in och kika vet ja.
 



Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

När jag hade Hugo så fick jag gå i en föräldragrupp med andragångsföräldrar, just för att de var lite annat att prata om när de gällde andra barnet. Hoppas ni hade trevligt iallafall.

Svar: Ja, det är det som är så dumt här. En mamma med hennes två barn hoppade av då hon kände att hon gått igenom de där en gång redan. Så nu är det jag och fyra andar mammor som är förstagångs.. Man har ju liksom lite andra frågor denna gång.
Martina Lönneström



URL: http://www.emmgus.blogg.se


camilla

Jag gick på babyrytmik med filippa och kommer även göra det med ella :) så hinla mysigt tyckte vi, sjöng jättefina sånger och dansade och hade det mysigt tillsammans!!! Och sen var det alltid fika efreråt med de andra föräldrarna och barnen. Så det rekommnderar jag att testa :)

Svar: Åh, lät ju himla mysigt. Skall prova det nästa vecka så får vi se hur det är här :)
Martina Lönneström



URL:


Jen

Tack för kläderna! :D Super fina :)

Svar: Åh, vad bra. Varsågod :)
Martina Lönneström



URL: http://Jennicka.blogg.se


Liw - FINA LYAN

Vilken fin blogg! och vad kul att du uppskattade tipsen!!

kram

Svar: Tack snälla, och tack detsamma! Ja, det gjorde jag verkligen :) Kram!
Martina Lönneström



URL: http://finalyan.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?