En förbättring.
Publicerat den

 
Dessa foton var för fyra månader sedan. 

Jag känner att jag verkligen måste bli bättre att skriva här inne, för Leos skull. Att han skall kunna få läsa detta sedan precis som jag gjort med Ella. Jag har inte gjort det ännu, men jag har bestämt att vi skall göra bloggarna till böcker. 

När jag väl stängde med bloggen för allmänheten så stängde jag nästan ned den för mig också och det var egentligen inte meningen. Det kändes på något sätt lite tomt att bara skriva för mig själv (nästan) men detta gör vi för er, våra älskade barn.
Ni kan inte välja själva om ni vill synas offentligt och därför gjorde både jag och er pappa detta val till er. Allt för att skydda det som går.

Jag tänker iallafall bli bättre på att skiva ned tankar, Leos framsteg (för denna blogg startades mest för dig då Ella har "sin" på en annan adress). 
Jag ska även inhandla en bok som även Ella har och skriva in alla steg som tagits sedan nu var nyfödd. 
Jag gjorde dina avtryck på både fötter och händer som sedan skall klistras in. 
Jag måste bara få tiden att räcka till, men jag lovar att ordna det. 

Så, nu får det bli bättre ordning! 

Nu är det god natt. 



 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?