Vänner.
Publicerat den

 
Jag är så himla glad att jag har så fina vänner i mitt liv, vänner som jag verkligen kan lita på och som jag vet finns där, oavsett hur ofta vi ses eller hur ofta vi hörs. Det börjar liksom där det slutar, och såna vänner är svåra att hitta.
En utav dem är Catty, en underbar tjej som jag har känt i sisådär fem år, vi lärde känna varandra när jag flyttade ned till vårt kära Skåne. Vi fick så bra kontakt direkt och vi var så lika på många stadier och på så många sätt.
Vi har inte alltid hört eller setts men vi har vetat vart vi har haft varandra, och det är det som betyder något.
 
Ella och Catty går så himla bra ihop, och hon får verkligen den uppmärksamhet som hon behöver och det är nog det som har gjort att Ella trivs lite extra i hennes sällskap och närhet och det är så himla viktigt.
Nu har Catty också fått barn, en dotter som kom exakt fem veckor efter Leo, så det är så himla kul att kunna följas åt på det också, att få gå den vägen tillsammans.
 
Det jag vill säga är att jag är så sjukt tacksam för denna fina vänskap, och det är så otroligt viktigt att ta vara på dem få men nära vännerna man har. Positiv energi är vad som behövs och ingenting annat.
  
Värna om varandra. ♥
 



Catty

Alltså Åhhh vad du är fin! Blev så himla rörd att tårarna kom när jag läste detta inlägget. Shit vad fint skrivet... Underbar är du! Är så tacksam för att jag har dig, och hela din familj i mitt liv! Det är så skönt att veta exakt var vi har varandra, och jag älskar att vara din vän, Ellas och Leos "tant" och att Hailey har fått en liten lekkompis så nära i åldern. Ni är så fina allihopa! Kärlek <3!



URL: http://HTTP://Catty.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?