Mamma Martinas födelsedag.
Publicerat den



Idag var det min tur att fylla år och barnen firade mig genom att ge mig en bra natt. Fick lite sång ifrån Ella och självklart en massa teckningar. 

Jag kunde sedan i lugn och ro ordna vår frukost medan banen satt i soffan och tittade på barnprogram. Tänk, en sådan start på morgonen är en bra sådan, alltså att man kan få göra frukost i lugn och ro utan en Leo som kryper runt ens ben och gnäller och en Ella som kommer springandes var och varannan minut och pratar, haha! Ni som inte har barn men kanske skall få/planerar kommer att förstå detta senare :) 

En fartfylld dag med utevistelse i regnet och en hel eftermiddag med lek, mellis och middag med goa vänner. 
Barnen somnade i bilen på väg hem, klockan var redan sju, och Ella vaknade inte ens när jag lyfte in henne. 
Leo kunde jag ge lite välling (han vaknade dock igen, körde ett snabbt bad och sedan somnade han på riktigt). 

Jag avslutade denna kväll med en god smoothie, hade egentligen tänkt mig ett glas vin men var inte alls sugen, så en smoothie och en smörgås senare ligger jag nu här i sängen, igen och ska snart släcka.

Imorgon blir även den en fartfylld sådan. Huset kommer vara fullt med barn och ljudnivån kommer väl vara detsamma :) 
Dagarna går och snart är vår älskling hemma igen! Som vi längtar, men medan vi väntar på honom så håller vi oss sysselsatta.

God natt. 




sandra

Grattis!! Hoppas att du har haft en kanon dag. Kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?