Söndag.
Publicerat den



I går förmiddag var det dags igen med simning och dans för Ella. Martin har varit den som åker med henne på förmiddagen och sedan har det blivit att vi byter barn så Martin åker hem med Leo och jag kör Ella till hennes dans och dem sista gångerna har jag faktiskt åkt och tränar på gymmet som ligger bredvid i närheten. Smidigt tycker jag och man får lite egentid på kuppen.

Nu när Martin är iväg så kom svärmor hit och passade Leo medan jag och Ella åkte iväg på diverse aktiviteter. 
Mysigt att få den stunden ensam med henne, blir tyvärr för sällan. Ett måste att styra upp lite oftare känner jag. 

När vi var färdiga så åkte vi hemåt med lite fika för att sedan vinka av Ella och farmor för det var dags för lite kvalitetstid dem emellan. Ni kan väl tro att det vet en som var lyrisk över att få åka tåg hem till farmor. 

Skönt att ha tåget så nära som vi har ock i sommar ska vi försöka oss på att göra lite mer utflykter den vägen. Det är ju så enkelt. Mot Köpenhamn, Helsingör, åka in till Landskrona och strosa runt.. Ja, det finns en hel del att utforska och jag vet att Ella älskar att få åka tåg, blir för det mesta bilen annars. 

Jag och Leo hade en mysig lördag igår och vi avslutade kvällen med lite "lek" på lekplatsen. Gunga är en favorit. 
Natten gick dessvärre lite sämre (han har konstigt nog varannan natt grej för sig). 

I förmiddags gick vi och mötte upp Ella och farmor vid tåget. Fick en super fin blomma av dem båda då jag fyller år imorgon. Hade även med mat till oss, den godaste grytan jag har ätit, Mums, så det blev både vår lunch och middag idag. 

Efter en lång dag slänger jag nu in handduken så vi orkar att kicka igång måndagen också. 

Lyckades få till denna ljuvliga bild på ungarna tidigare idag! Puss ❤️




Sussie Lönneström

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!
MASSOR AV HURRRRAAA & KRAMAR FRÅN
Lönneströmmarna i soliga Grillby!!!!

//Sussie



URL:


Linda - Mamma till Selma

Länge sedan jag kikade in här. Fantastisk bild!

Svar: JA, jag hade min blogg nere för allmänheten innan och skrev bara för familjen men öppnade upp den nu igen men har den ändå lite mer privat. Älskar ju att få visa upp det man är mest stolt över här i livet :)
Martina Lönneström



URL: http://lindablom.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?