Tänk vad sömn spelar in.
Publicerat den


Natten till idag var inte att hurra för och dessvärre inte natten före det heller. 
Leo har aldrig varit den som gillar att sova särskilt mycket eller bra på nätterna men att vakna en gång på natten tycker jag har varit helt okej, han har dock behövt ha välling för att kunna slappna av och kunna somna om. 

Dessa nätter har varit mycket spring fram och tillbaka och någonstans däremellan blev han helt plötsligt pigg också. Inte helt okej när klockan visar halv tre.

Han vaknade redan vid fem i morse och tog därefter morgon. 
Det var bara att stiga upp och hålla god min.. Efter en liten stund kom världens bästa mamma smygandes och ville mer än gärna byta av mig så jag fick gå och lägga mig igen. Lycklig mamma var det här.. Herregud vad sömn spelar in. 

När jag fått ett par timmar till med sömn så var det dags för dem att åka hem och jisses vad tråkigt det är varje gång, att behöva säga hej då! Vill ha min mamma lite närmre och barnen sin mormor såklart..

Iallafall åkte jag och barnen till stranden för att tänka på annat. 
Skönt väder med strålande sol, blåste lite väl mycket bara så sanden var lite överallt, men annars så var det tipp topp. Ungarna var i vattnet och jag stod och höll koll såklart. Underbart att få ha två vattentokiga ungar. 

Efter ett antal timmar var vi mer än nöjda allihopa och jag hann inte mer än starta bilen förrän båda älsklingarna somnade. 

Det tar på krafterna. 

Lilleman var på upptäcktsfärd insvept i sin badrock, hihi. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?