Martins födelsedag.
Publicerat den


Grattis mitt älskade hjärta på födelsedagen

Dagen till ära sov Leo sin första natt någonsin, förutom att han vaknade en gång av att han drömt. Klockan sex gick han och jag upp medan dem andra låg kvar till strax efter åtta. 
Vilken underbar start på dagen.

Vi begav oss direkt mot köket för att baka både scones och muffins. 
Slog in hans present igår kväll som bestod av en verktygslåda som jag fyllt upp med alla diverse verktyg som behövs. Välbehövligt. Nu behöver man kanske inte höra allt pustande och irriterande ord om att vi aldrig hittar någonting i vår hemska påse där allt bara har varit nedslängt och huller om buller. Det har blivit mycket användning av verktygen nu på sistone och mer blir det. 

Efter en lugn morgon sitter vi nu i bilen för lite utflykt med kaffe och muffins som blev kvar. 🌸




Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Nej men va skoj med en uppdatering från dig, det var vääääldigt längesedan sist <3

Svar: Ja!! Jag har haft bloggen låst och endast haft den för familjen och närmsta men så lät jag den vara olåst nu:) Jag saknar allt med den och att uppdatera lite oftare så det har blivit lite mer nu :) Mycket för Leos skull så han kan gå tillbaka, Precis som som storasyster, och läsa sedan:)
Hoppas allt är bra med er? KRAM!
Martina Lönneström



URL: http://www.emmgus.blogg.se


Cissi

Ser ut som en mysig födelsedag ;)



URL: http://Http://nastanperfekt.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?