Min favoritmånad är här.
Publicerat den

 
Nu är vi inne i maj månad, den bästa månaden om ni frågar mig för det är då det brukar bli vår på riktigt. Nu har vi även en till anledning att älska maj, vår älskade lilla kille fyller hela ett år. GALET, jag vet! Vår lille knodd är verkligen inte så liten längre. Kalasfiranden väntar runt hörnet, men det hade jag tänkt skriva om i ett annat inlägg.
 
I morse var det dags för barnens mormor, morbror och Sandra att fara uppåt landet igen. Tiden går fort när man har roligt och riktigt fantastiska dagar har vi haft.
Efter att vi vinkat av dem så gick jag och barnen bort till lekplatsen och njöt i solen. Lite blåsigare och kyligare idag men just i lä är det riktigt skönt.
 
Körbärsträden stod i blom precis intill lekplatsen så jag var bara tvungen att knäppa av några foton.
 
Dessa två älsklingar, kärleken mellan dessa två är obeskrivlig.
 
Fina, älskade du!



Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Som vanligt härliga bilder, ni verkar ha värmen kvar iaf =)

Svar: Tack så mycket :) Nu så regnar det bara , HELA tiden! :/
Martina Lönneström



URL: http://www.emmgus.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?