Ella älskling snart 5 år.
Publicerat den


Det blir tyvärrr väldigt stora mellanrum mellan varje bloggande men det finns verkligen ingen tid över till något annat än jobb, mat och sova för tillfället. Helgerna är fullt ös och försöker få ut det mesta av att bara umgås med familj och vänner.
 
Ella blir fem år om 12 dagar och jag sitter och ordnar med inbjudningarna för fullt. Jag är bara så kluven hur vi skall göra med gästerna. Vilka vänner från förskolan skall hon bjuda, måste hon bjuda alla på hennes avdelning om man tänkt att bjuda en del därifrån?
Hon berättar vilka hon leker med och vilka hon vill bjuda, men jag tycker själv att sånt där känns lite jobbigt. Det blir mer och mer ju större dem blir och dem förstår ju så mycket mer.
 
Jag ska höra en gång till med henne så får vi se hur det blir.
Sedan är tanken att hon skall bjuda kompisarna från Lödde också, men det får nog bli helgen därpå med lite enklare fika och lek.



sandra

Jag har samma problem, min son fyller 5 år om en månad och jag känner likadant där om man ska bjuda hela avdelningen eller inte... man vill inte att de som inte blir bjudna ska bli besvikna. .

Svar: Nej men precis. Jätte svårt. Jag måste skicka ut inbjudningarna nu men har fortfarande inte bestämt mig.
Annars får man lägga dem i lådorna och inte på avdelningen, alltså om man ska bjuda några stycken bara. Så får man hoppas att dem inte pratar allt för mycket om det på dagis ☺️
Martina Lönneström



URL:


Elin

Vi har på vårt dagis att bjuder man en så bjuder man alla. För inte ngn ska bli utstött



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?