Leo, snart 2 år.
Publicerat den

Lillebror och storasyster ❤️

Kan ni tänka er att vi snart har en 2-åring här hemma, närmare bestämt på onsdag. 

En riktig liten mammagris och nu är det mycket prat om "min mamma". Älskade hjärta! Ibland är det tufft och det förstår jag. Mycket känslor som du inte riktigt vet hur du skall hantera och så kommer mamma hem och det brister.

I helgen var Martin och barnen iväg uppe i Göteborg och jag var hemma själv. En mycket märklig känsla men det gav mig riktigt mycket energi.
När dem sedan kom hem igår så var jag så redo. Tusen kramar och pussar från mina tre hjärtan. 

Blev dock lite jobbigt som idag när jag skulle lämna Leo på dagis för vi kände oss nog inte riktigt redo för dagis och jobb så fort efter att vi varit ifrån varandra så det blev lite tårar och när jag sedan kom hem ifrån jobbet så blev han super ledsen och gnällig. 
Lilla vännen. Det är inte lätt alltid. 

Mammas kille. Precis som Ella är pappas flicka! 💕 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?